Iklan (A) berbayar & Banner (468x60) RM50/bulan Advertiser 2

Hanya 7 post iklan percuma terkini akan dipaparkan di laman utama ini. Yang lama akan ke "older post".post".

Teknik Sebenar Jana 5 Angka Seminggu disini!!

Formula Menarik Rezeki Melimpah Ruah

Posted by | Posted on 12:36 AM

Nama: formula-rezeki.com
Website: http://www.formula-rezeki.com
Isi Iklan:

Kalau rasa hidup tengah serabut.
Ada masalah atau tengah susah.
.
Takda benda lain kena repair.
Klik sini Sini >> http://www.formula-rezeki.com
.
.
Melainkan betulkan solat.
.
Kalau selalu duk lambat tu cuba awalkan. Kalau duk tinggal subuh gajah tu cuba bangun awal. Kalau rasa kosong tu laju-laju cuba slowkan dengan tambah zikir sikit. Tak pernah selawat cuba selawat.
.
Hidup tak betul sebab solat tak betul. Itu je.
.
.
Macam mana hidup nak OK kalau solat K.O?
.
.
Tipu orang lain bolehlah. Tipu diri sendiri dengan Allah boleh ke? Sendiri tahulah solat selalu pukul berapa kan.
.
Tak perlu beritahu orang. Takda sapa nak ambik tau. P repair ja.
Set target. Mula-mula cuba buat tuk 3 hari. Kalau berjaya, cuba maintain tuk seminggu pulak. Kalau fikir susah, memang susahlah jadinya.
.
Solat pun mesti dicapai dengan target. Janji dengan diri 'Aku nak ubah dan jadi lebih baik mulai hari ni'.
.
Semoga Allah redha dengan usia hidup yang aku habiskan ni penuh makna.
.
Klik sini Sini >> http://www.formula-rezeki.com

tq

Comments (0)

Post a Comment

Iklan (C) berbayar & Banner (468x60) RM30/bulan Free Website Hosting Advertiser 2
=========================================================================================
Iklan (D) berbayar & Banner (125x125) RM20/bulan. Iklan terbaru akan diletakkan paling atas (on top)

.:: areeibaf.blogspot.com : Kuala Terengganu & Marang Homestay :. Berjaya Keropok || Keropok Lekor & Keping Terengganu Rafflesia Home Furnishing .: www.prelovesales.blogspot.com : PreLoveSales :.

[Iklankan banner disini. Hanya RM20/bulan! Iklan akan dipaparkan di setiap POST! Klik.. SINI] =========================================================================================

Ping Artikel Dari Busuk.org